Gelişmiş otomasyon özellikleri ile servislerinizi standartlaştırın ve müşteri hizmetlerinizi uçtan uca dijitalleştirin..
ServiceCore SCM modülü ile çok katmanlı servis kataloglarınızı kolay kullanımlı arayüzler ile hızlıca geliştirin ve sürekli güncel tutun.
İstek yönetiminin arka planında yer alan tüm servis yönetimi aktivitelerini standartlaştırma ve sürdürülebilir hizmet kalitesini sağlamak amacıyla geliştirilen SCM modülü modern bir kullanıcı istek yönetimi için gerekli zemini sunmaktadır.
Ön tanımlı talep formlarını servise göre özelleştirebilme, onay aşamalarını ön tanımlı kurgulayabilme, servis seviye anlaşmalarını servis bazında düzenleyebilme özellikleri ile tüm servisleri özelleştirin.
Her servisin arkasında yer alan ön tanımlı iş akışlarını tanımlayabilme ve servisin her tekrarında otomatik görev dağıtımı yapabilme özellikleri ile servis yönetiminin kalite güvencesi sağlanmaktadır.
Standartlaştırılmış iş akışları sayesinde servis yönetilebilirliği ve kullanıcı memnuniyeti sağlanmaktadır.